2011-01-03
 18:01:35

Hej och välkomna!

Nytt år - nya tag. Eller som i mitt fall - nytt år - ny blogg! Jag har genom att ha glott igenom mina gamla bloggar, kommit fram till att det ju faktiskt är himla trevligt att kunna gå tillbaka och kolla på vad man gjort och påminnas av bilder från resor m.m. Så nu ska jag försöka komma igång med denna blogg och som nyårslöfte till mig själv ska jag verkligen försöka hålla den vid liv denna gång! Wish me luck ;-)

För er som inte känner mig är jag en snart 25 år gammal tjej bosatt i Skåne. Jobbar som administratör och bor tillsammans med min sambo B och vårt lille rufstroll Gibson som är en liten westie. Till mina intressen hör att umgås med familj & vänner, musik (gärna festivaler), film, resor, heminredning, träning m.m...

Dagsaktuellt: Har precis klätt av och fällt ihop vår stora, yviga plastgran. Inte jättekul, men nu vill jag ha ut julen helt och hållet. Plockade bort allt annat i går så när granen åker upp på vinden finns det inte en antydan till jul kvar här hemma. Fick ett ryck och köpte massa fina tulpaner i går också. Försöker liksom tvinga fram våren! Helt underbart med vackra snittblommor hemma. Kan slänga in en bild på glädjespridarna lite senare kanske.

Får väl presentera mig själv lite närmre genom en bild på huvudpersonen, så here I am!


Petra

Hej! Här kommer jag nog att hänga då och då... :-)



PUBLICERAT: 2011-01-13, 21:52:26 | URL: http://petrabloggen.blogspot.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: