2011-01-05
 08:49:50

Shoppingdags

I dag tänkte jag bege mig till Nova för lite shopping. Har inte orkat ge mig ut i mellandagsrean p.g.a. trängsel, långa köer till provrum etc. men  nu har det förhoppningsvis lugnat sig lite. Kan ju inte låta julklappspengarna ligga och skrota ;-) Får se om jag gör några fynd i dag!

I går såg vi klart sista säsongen som finns ute av Dexter. Vad ska vi nu göra om kvällarna? Har redan abstinens. Grym serie! Har dock beställt de tre första säsongerna av gamla kultserien Tre Kronor som borde komma med posten i dag så där har jag något att fördriva kvällarna med! Får se om jag får med B på det tåget med... ;-) Han kollade aldrig på det.

Usch, nu skrapar de triss på TV. Svider alltid att kolla på. Speciellt när de vinner typ 25000 i månaden i 25 år. Hur gött hade inte det varit? Suck... Ahh, hon vann "bara" 50000. Mohaha! Nää, nu ska vi inte vara sådana. Men hon verkade ärligt talat inte i behov av någon jättevinst. De människorna som har det, har ju ofta inte ens råd att unna sig en trisslott på 25 kr...

Nej, nu ska jag göra mig i ordning. Vi hörs!


Jag och Gibson i söndags ♥




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: